äntligen fredag!

Hej bloggen! Gash va härligt att den här skolveckan är avklarad! love it. Idag hade vi ju sovmorgon till 10 tiden, underbart! Sen hade vi engelska, vi hade engelska glosor tills idag, tror det gick ganska bra ifal! skönt att ha dom avklarade också. Sen lunch, svenska, spanska, där jag snart är klar så jag ska redosvisa på onsdag ;O blö. sen matte, haha vi hade typ matte i 5 min sen satte vi oss i en ring tillsammans med vår mattelärare som är NO lärare också, och vi hade typ 'livsfrågor' sak. Roligare än matte ifal! Sen slutade vi och jag har varit hemma i en halvtimme kanske.

Nu ska jag stor städa mitt rum , fyfan som det ser ut haha.. sen ska jag träna magen min & dyscha. Ska kanske träffa ronja älskling ikväll! vi får se hur det blir. Kasper kunde inte träffas ikväll för han skulle vara m några, menmen! vi hörs snart, puss!


Jag älskar dig min älskade bästavän, genom allt babee<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tränar du din mage? Berätta allt!

2010-02-05 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0