äntligen helg!

Heej bloggen! Fyfarao vad skönt med helg! Dagen har väll varit helt okej, började med 50 minuters sovmorgon, love it. Sen elevensval och sen engelska, lunch, svenska och spanska. Vi hade matteprov sista lektionen och det gick väll helt okej! gjorde mitt bästa sen får vi se hur långt det räcker. Slutade vid 2 tiden och har varit hemma i snart 2 timmar. Jag har bara hunnit äta och nu ser jag på tv!

Kvällens planer var från början att träffa Joanna & ronja, men det blev ändrade planer tyvärr.. så vi får se vad som händer. Nu ska jag läsa lite ur twilight boken! Lovley. jag skriver sen! puss


Jag just nu

Kommentarer
Postat av: milla

fin bild :)

2010-02-22 @ 19:06:25
URL: http://mmilft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0