börjar fatta allt det här nu!

YES, nu har jag läst igenom typ 20 sidor om lag & rätt, svarat på massa frågor om det och sådär. Känns ganska bra! Hade tänkt plugga lite till om ett tag och sen se på PH finalen! I LOVE IT! <3
Jag vet redan vem som vinner tyvääärr, and i don't like it.. fyfan. Aja jag ska inte avslöja vem det äär.

Jag måste bara få skriva det här innan jag sprängs.. JAG SKA SE PÅ MELODIFESTIVALEN I GLOBEN!! Gaaaash va jag är glad! Jag och mamma ska åka upp til sthlm, gå på stan och ha det härligt, sen på kvällen ska vi se på finalen av melodifestivalen i en louge eller vad det heter? längtar verkligen! sen ska mamma och jag bo på hotell och åka hem dagen därpå. 

Men nu vet ni, jag ska städa mitt rum nu tror jag för det ser ut som ett helvette här ahah;O skriver snart!

Bild från i sommras..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad roligt! Lite avis är man ju.. Var och såg melodifestivalen finalen förra året, fett nice!! Hoppas ni får de trevligt! :) <3

2010-02-02 @ 18:43:58
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: jehnny

ska du åka nu i helgen? , eller ska du se finalen ? :) <3

2010-02-02 @ 20:29:46
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: anna

åh, vad roligt! det skulle jag också vilja. :)<3

2010-02-04 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0