Då var det tisdag

Heejjsan bloggen! Har kommit hem från skolan nu. Vi hade biologiprov idag.. Ush haha fyfan va dåligt det gick ;o Det blev massa orättvisor och ;/ sjukt tråkigt.. men aja! Sen efter det gick jag och hälsade på killarna på träslöjden och sen gick jag vidare till syslöjden. Vi håller på att göra klänningar fast det går ganska segt för min del hehe.
Vi slutade ifal tidigt så jag har varit hemma i en timme nu! Ska börja lite med HK pluggandet snart. Sista provet imorgon sen finito! Eller nej, bild och engelska läxa.. hah fan.
Ikväll ska jaag förhoppningsvis träffa kasper älskling om han har tid! Vad ska ni göra idag/kväll alla bloggläsare? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har har vart med komåpis :D

2010-02-23 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0