Ett litet tips från mig!

Ni vet inlägget från blogg.se hemsidan?

Gör-det-själv: Från mörkbrun till blond
Vill du ljusa upp ditt hår till våren? Verkar det för svårt och riskabelt?  Amanda, tjejen som driver bloggen Ohstlin, skriver om hur du ska gå till väga om du vill göra ditt mörkbruna hår blondare. Klicka in dig på bloggen för att ta del av bloggerskans hår-resa från mörkbrun till blond... Resultatet ser strålande ut!

GÖR ALDRIG DETTA! Jag har gjort samma sak själv.. och mitt hår va verkligen jätte mörkt innan, lite mörkare än vad jag har nu. Och sen började jag med att göra det ljusbrunt och sen lägga i massa slingor. Visst det blev ju fint. MEN GASH..! Mitt hår är foortfarande helt förstört.. Det har brustit så det är 10 cm kvar på vissa ställen, men ja det ser uppklippt ut men ändån. SÅ mitt råd till er som vill bli mer ljusa i håret gör det INTE själv. Spendera lite extra pengar hos ett proffs och få det super bra. För haha ni ska bara veta hur gult och orange mitt hår va på vissa ställen haha! Och om man är jätte mörk naturligt ska man kanske inte färga det blondt.. lite mer ljusa nyanser, för jag fick verkligen färga utväxten heela tiden och det blev ju inte dirr samma nyans blondt hela tiden. menmen!  bara så ni vet! PUSS

Hade mörkt underhår!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra tipps! Har och håller på att göra samma misstag.. ;P

2010-02-02 @ 16:17:42
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0