full rulle!

Hejsan bloggen! Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på music, ska snart in till stan m Emina. Måste köpa nått till kasper , det är ju alla <3 dag imorgon! Så jag har just fixat mig lite. Sov ju hemma hos kasper igår, jag tror vi somnade vid halv 3 för att ingen av oss kunde somna haha, sen vaknade JAG vid 9.. och väckte honom ofc ;) sen ringde pappa efter mig och vi åkte lite snabbt till hans jobb och sen till affären och handlade lite.

Sen har jag inte gjort så mycket mer haha, men jag ska ifal in till stan nu somsagt, vi hörs sen! PUSS

emina y victoria


Kommentarer
Postat av: john svensson

gud va mysigt!!:) hoppas du hittar något fint att köpa till kasper :):)

puss <3

2010-02-13 @ 13:14:51
Postat av: adam

shit va härligt! undrar egentligen hur DU kunde vakna vid 9 asså, helt sjukt ju xD

2010-02-13 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0