fuuutboll!

Chhaaaaaaaa bloggen! hehe gash jag är helt slut ;O håller kanske på att bli sjuk eller något? aja, det kanske bli bättre. Idag så har det varit fotbolls turnering i skolan m klass 91. Asså jag vet inte hur det blev men igentligen skulle vi inte vara så många som vi blev i vårt lag haha, jag tror jag fick spela sammanlagt 9 minuter på 4 matcher haha för vi va så jävla många tjejer haha.. aja, det va kul ifal. Även fast att jag inte hann spela så mycket så är jag helt slut ;O blö. menmen. Fotbollen höll på till lunch tiden och sen hade vi biologi och sist engelska. Jag och två tjejer från klassen hade muntligt nationellt prov i engelska idag. fyfan gick typ sämst ;) hehe. Slutade ifal vid halv 4 och kom hem för en timme sen. Ska väll plugga lite och sen ta det lugnt. Skriver senare, puss!

Bild från när vi hade volleybolls turnering i skolan, hehe då gick det lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0