Har inte haft lust att blogga...

Förlåt för min dåliga uppdattering.. inte ett ända inlägg igår ;O Gash, men jag har världens bloggtorka.. ingen av mina läsare kommenterar, vilket är ganska många läsare så ah! Lite tråkigt sådär, man jag får väll fortsätta ett tag till.

Igår så va det ju onsdag, vilket innebär skola från 08:10 till 15:30, ush jag hatar onsdagar.. Det är så sjukt mycket i skolan nu så det är inte sant ;O hatar att gå i 9an! Aaja, när jag kom hem så fixade jag lite med läxorna och sen träffade jag kasper älskling<3 jag gick hem till honom i 1 meter djup snö! hehe ganska kul men kallt. men vi såg ifal på film och snackade som vi alltid gör. Sen vid tio tiden va jag tvungen att kila hem.

Idag så har det varit skola igen , och torsdagar är värre än onsdagar , nästan bara dryga lektioner asså. Fast vi hade dans på gympan idag tillsammans med killarna, haha as kul! ;) Lite pinsamt att jag är i samma gympa grupp som min egna pojkvän men ah, vi fick alla lära oss en dans och sen delades stora gruppen upp i 2 st.. och vi skulle dansa för varandra haha! Jag stog typ själv längst fram.. aja! Slutade halv 4 och då hade jag sällskap med Emina och Emma hem, sen när jag väl va hemma så åt jag lite och satta mig framför datorn! Och det är såå långt jag har kommit ahaha. Ska sätta igång med pluggandet snart, är hemma själv så ingenting kan störa  mig haha! Skriver snart!


Kvällens outfit
Kofta; Gina tricot
Linne; Gina tricot
Byxtights; MQ
Smycken; Thomas Sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0