Hejhej bloggen min!

Vaknade för en timme sen så jag fick lite tid över att skriva ett inlägg!

Igår va jag ju med kasper , och herregud va mysigt vi hade. världens bästa 9månaders dag! <3 jag älskar dig verkligen kasper älskling! Och ett stort tack till alla som sa grattis!


Idag är det ifal onsdag.. diss like. Fysiken att vi går till halv 4 idag igen, blö. Ska redovisa om paraguay på spanskan och idag på SO'n kommer en kille i rullstol som varit med i en bilolycka komma till alla 9or på vår skola och berätta om det. låter faktiskt väldigt intresant! bara jag inte börjar lipa haha.. Det kanske ni inte visste om mig, men ddra mig baklänges jag gråter för allt som är sorligt! Jag börjar bli som min mamma tror jag haha! menmen, nu ska jag fortsätta fixa mig och sen kommer emina och vi kilar till skolan. Vi hörs efter halv 4 mina små älskllingar haha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0