Home!

Hejhej bloggen! Nu har jag kommit hem från stan m ronja. Mötte upp hhenne vid expert sen gick vi i dom få affärer som finns på den här skit ön. Fick ifal med mig lite saker hem! love it. vill ju inte shoppa för mycket eftersom jag ska upp till sthlm snart så ja. Vi gick runt i 2 timmar sen skulle vi båda hem. Tack för en underbar dag på stan bästis!


Lösögonfransar; Hm
Sol puder; Hm
Ansiktsmask; Hm
Lite olika armband ; Hm


Vita speettts trosor; Hm
Magtröja typ; MQ



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig! ska platta mitt hååår som jag inte har gjort på dom tre senaste dagarna ;O love it. Ni kanske inte visste det men jag bestämde mig ju för att ha lockigt i skolan, jag hade de liksom två dager efter också! ganska stolt över mig själv hehe. menmen, vi hörs sen! PUSS

Kommentarer
Postat av: r

älskar dig !

2010-02-06 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0