i love my bestfriend!

Hej bloggen & alla bloggläsare! Förlåt för kass uppdattering, menmen jag har haft annat för mig! Har verkligen hel städat mitt rum.. eller har lite kvar som ska fixas. Men jag städade hela byrån.. SATAN va kläder haha ;O fixade tvätten och lite sådär så jag ska fixa kläderna som tvättas imorgon. Sen bäddade jag helt & fräsht med lakan osv i sängen helt själv! jag är så duktig jag. Sen ifal så gav jag upp så jag får städa det sista imorgon.

Ronja kom ifal hit efter att jag hade ätit, vi såg på film. En äkta tjej-film, kommer inte ihåg vad den heter nu bara mern aja, den va bra! sen pratade vi om allt mellan himel och jord. i love it. Så hon åkte hem nyss och jag ska väll snart lägga mig. Imorgon ska jag även gå på stan m bästis förhoppningsvis, äär vääldigt shoppingsugen! Sen lite senare ska jag träffa kasper! <3

Men jag ska stänga av datorn nu, vi hörs senare! PUSS OCH SOV GOTT!

I LOVE U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0