Jag är tillbaka!

Hej bloggen! nu va det ett tag sen jag gjorde ett inlägg haha, om man räknar bort svaren på era frågor men ah! Dom senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt. Jag har bara gått i skolan, pluggat och varit med kasper. Sen har det inte hänt så mycket mer haha. Men jag har ifal haft det bra & hoppas att ni har haft det också.

Ikväll så har jag pluggat lite matte, har matteprov imorgon.. blö ;O men det känns ändån ganska okej! Får plugga lite till imorgon hehe. Imorgon ska jag först fixa mig och dra iväg till skolan, sen hem och ta det lungt ett tag, sen fixa mig och möta upp Joanna & Ronja vid affären och handla fredagsmys snacks! Vi ska ha en tjejkväll, love it. Så himla synd att vicktoria älskling inte kan vara med.. ;/ Och förresten Grattis till min älskade babysister vicktoria! <3 Men nu så ska jag ifal fixa mig och sen sova! Vi hörs imorgon, då kommer ni få massor av inlägg! sov gott bloggen, pusspuss!


jag älskar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0