Jag blir så jävla arg!

Har ni sett den där videon där en kille kastar ner en hund från en bro? Och när hunden landar hör man hur den typ låter sjukt mycket av smärtan? 

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!!!!!!! Seriöst, när jag såg den började jag verkligen gråta.. jag kan inte fatta hur människor kan göra så mot djur? Liksom helt oskyldiga och har inte gjort nånting för att förtjäna det där. Vilka jävla idioter som gör det och spelar in de och sen lägger upp det på youtube? dom borde fan sitta inne seriöst. Eller.. så kommer massa hundar och biter ihjäl dom! Annars fixar jag dom själv asså.. fyfan. Hatar verkligen djurplågeri, eller vem gör inte? dagens fet diss; djurplågeri.
det borde fyfan inte få existera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0