Mår mycket bättre nu!

Hej bloggen! Pratade just med bästavännen min & bestämde att hon ska sova här imorgon. MYS! Vi ska ut på äventyr och tjocka oss med guudis framför tv'n har vi spikat! Nåja de va de, jag har just städat mitt stökiga rum som snart är skinande rent, har lite på sminkbordet osv kvar att fixa. Ska snart sätta igång med engelskan och skriva en shopping lista till imorgon, jag ska på shopping runda med mammi efter skolan. Laddar upp shoppinglistan sen!

Just nu rullar livet på otroligt bra! Alla prov är avklarade, kasper börjar bli bättre så jag ska tträffa honom på lördag! , fredagsmys med bästavän imorgon! shopping med mammi, vilket innebär en hel del nya saker. Och det som är bäst av allt; SPORTLOV NÄSTA VECKA!! Gaaash va skönt! Jag har egentligen hur mmycket plugg som helst att göra över lovet. Men jag tänker fan inte sätta pluggandet framför massa annat.. not victoria style så att säga. Jag tycker faktiskt att de är dåligt att man ens måste tänka på att är massa prov och inlämningar som ska göras dirr efter lovet. håller ni inte med mig?! Som min klass.. vi har haft 2-3 prov , 1 läxa nu veckan innan lovet. Och efter lovet har vi 2 prov & en inlämning? Sen veckan efter är det prov igen och inlämingar?! känns helt fail seriöst. blir så himla trött på det. Nåja nu har jag fått ur att frustration haha.
Nu ska jag som jag skrev innan fixa det sista i rummet & plugga engelska verb. BLÖ! men jag updaterar sen, fett kul att blogga när ni kommenterar så mycket! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0