Mys med pojkvännen!

Hejsan bloggen min! Hoppas ni har haft en helt fantastisk lördag & söndag alla bloggläsare för det har min varit. Kasper kom hit vid 8 tiden och då snackade vi om lite grejjjss som behövde redas ut ;) men det fixade sig såklart! Vi kollade på film tills vi somnade vid 12 tiden, vi såg världens äcklligaste skräckfilm helt seriöst ;O tur att man har sin pojkvän där då haha. Jag kunde inte sova för jag va så mörkrädd medans kasper somnade som en stock haha, såå jag fick smsa m ronja ett tag tills jag somnade vid 3 tiden. Vi vaknade vid 10 tiden och låg & halvsov i några timmar sen bestämde jag mig för att laga mat till oss! Det blev tacos hhehe, duktigt va? sen tog vi det mest lugnt och han gick hem för en timme sen, saknar honom redan!

Nu ikväll så ska jag först duscha och förberade lite inför imorgon. blö skola imorgon, ush! men det är bara 5 dagar i skolan sen är det lov!! love it. Ska plugga lite biologi efter & sedan sova. Ska faktiskt hoppa in i duschan nu så vi hörs senare! PUSS 
aaw.. hittade en gammal header, gulligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0