onsdag!

HEJ BLOGGEN! Vad gör ni? Jag sitter på mitt rum och sjunger lite på avatar låten, så himla söt! love it. Idag så har jag varit i skolan, fick tillbaka mitt spanska prov som jag gjorde för någon vecka sen och jag blev jätte nöjd med resultatet faktiskt, nästan VG. Det brukar jag inte vara i närheten av på spanska proven haha. Nååja, vi hade HK prov idag.. hmm det gick väll sådär, får hoppas på det bästa. Sen hade vi matte, NO, svenska och SO , ush fyfan slutade halv 4 och kom hem runt 4 tiden. Sen jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt, hur skönt som helst. Ska snart träna lite och plugga engelska. Sen får det tamigfan vara färdigpluggat för dagen! Jag har redan bestämt mig för att jag ska ta ett lång härligt bad och bara koppla av. lovley.

Ska sätta fart nu! vi hörs sen, PUSSEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0