nu är det gjort..!

Hej bloggen min! Gash har precis skickat iväg mitt gymnasievalansökan ;O känns skit läskigt haha, tog först SAM MUSIK, sen omvårdnad och sist handel. Känns väldigt bra ändån! Idag i skolan gjorde vi väll inget speciellt, eller jo.. vi fick ju besök av han som satt i rullstol, det va verkligen hur intressant som helst! Han va liksom både rolig men ändån allvarlig och menade allt han sa. Man blev verkligen intresserad om det han pratade om eller vad man ska säga hehe. Verkligen strongt av honom att kunna sitta framför en hel klass och prata om sitthandekapp och hur det blev som det blev!

Efter skolan kom jag hem och har jag inte gjort något speciellt faktiskt, tränat lite och sådär bara. Känner mig helt nere på något sätt.. ush, menmen, nu ska jag plugga lite. Jag skriver sen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0