Okej jag berättar väll då! ;)

Ni ville ju veta hur jag och kasper träffades och blev tillsammans.. så här får ni en kort sammanfattning!

Vi har ju gått i samma skola sen 7an och vi har faktiskt haft idrott tillsammans under hela den tiden. Men vi har inte direkt pratat med varandra osv. Men ah, sen nån dag i början av april bestämde jag , kasper och hans kompis som jag va ganska bra vän m att vi 3 skulle kolla på film tillsammans. Så dom kom hem till mig och vi kollade på tv haha. Jag kommer ihåg att jag tyckte kasper va så hiiimlaaa söt när han skratta haha gash. men Sen gick dom hem och vi fick varandras nummer och lite sådär. Vi började smsa och hälsa på varandra i skolan och sen den 8 maj träffades vi 3 igen och kollade på film hemma hos rasmus. Och vi kollade på en skräckis såklart vad annars haha ;) och det va då det blev lite mer seriöst. Sen gick jag hem på kvällen och jag kommer ännu ihåg hur han pussade mig innan jag kilade hem, aaw. Jag trodde ju lite att han bara såg mig som ett engångs strul haha, men icke! <3 Kvällen efter bestämde vi för att träffas igen. Vi va hemma hos rasmus igen och kollade på film m honom. Fast rasmus somna så det va bara jag och kasper som kolla. Och när klockan blev 2 på natten va jag tvungen att gå hem. Och det som jag kommer skriva nu är nog ett av de starkaste minnena jag har med kasper..
Den kvällen gick vi ute i säkert 2 timmar och pratade och lärde känna varandra riktigt bra. Jag hade så himla kul den kvällen, det kändes som att jag hade kännt honom hela mitt liv så som vi prata haha. Men när klockan blev halv 4 och solen började visa sig igen sa vi hejdå. Världens finaste kyss fick man såklrt! Och jag kommer ihåg att jag borstade tänderna då jag fick ett jätte gulligt sms av honom, tänker inte säga vad men jag skrev ifal att jag älskade honom den morgonen. Ni kanske tänker men gud ni hade ju bara träffats 3 gånger? Det va det som va grejen, det kändes inte kontigt att säga det till honom redan, de kändes så himla rätt. Och som tur va fick man sms tillbaka där det stog att han älskade mig med. <3 Så kvällen den 9 maj blev vi tillsammans kan man säga! Och sen den dagen har det varit vi, och det kommer det alltid att vara! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

aww gulligt <33

2010-02-11 @ 21:51:17
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: anna

så gulligt!<33

2010-02-11 @ 22:51:21
Postat av: angelica

SÅ HIMLA GULLIGT! :):):) <3

2010-02-12 @ 06:30:27
URL: http://angelicalandergren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0