shallaallaaa

Hejhej bloggen! Jag sitter just nu uppe på mitt rum och sjunger för fullarullar! hehe.. det blev verkligen ändrade planer för kvällen, ska inte träffa någon nu helt plötsligt ;O knasigt.. menmen! Jag får hitta på något annat helt enkelt. Tror jag ska träna, varför inte gå ut på promenad? Sen bada och sen fixa naglarna, ha ansiktsmask och fixa håret. Låter ganska skönt för jag är faktiskt ganska trött efter skolan och matteprovet.

Imorgon ska jag vara hemma själv hela dagen nästan. Lovley! Familjen ska iväg på fotboll, hehe min bror ska spela ute på landet så det blir ganska länge dom är iväg. Hur härligt som helst hehe, morgondagens planer är för övrigt att kanske träffa Jehnny & sen lite senare träffa kasper älskling! Vad ska ni göra i helgen alla kära bloggläsare? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska nog bara ta de lungt, tror ja!

2010-02-19 @ 22:01:14
Postat av: Anonym

Ska träffa kompisar och så! :) Trevlig helg <3

2010-02-19 @ 22:54:46
Postat av: sara

tack! :D

2010-02-20 @ 09:42:03
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0