Snart klar!


Old picture

Hejhej bloggen! Just nu sitter jag inne på mitt rum, har precis blivit klar med renskrivningen av min spanska uppsatts! Ska redovisa om Paraguay för några i klassen nu vilken dag som helst PÅ SPANSKA. haha vi får se hur det går ;) har skrivit ett A4 så det får räcka, ska bara öva på det muntliga nu. Sen har jag massa engelska glosor som jag ska plugga på lite också.. ge mig helg liksom? tur att det är fredag imorgon!

Nu ska jag väll fortsätta plugga ett litet tag sen se på film! ska nog kolla på Pretty Woman, me like. Och smsa m min älskling, jag saknar honom.. aja, updaterar snart mina små älsklingar haha! pusspuss



Kommentarer
Postat av: jehnny

jag har också redovisat om Paraguay en gång i tiden :) <3

2010-02-04 @ 22:52:57
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0