Söndag

Hej bloggen! Vad gör ni alla söta bloggläsare? 
Jag själv har just vaknat, eller för en timme sen men hehe, så jag sitter i min säng och ska fixa mig lite snart.
Igår kom kasper älskling hit, vi kollade på paranormal activitys eller vafan den heter haha! varje gång jag ser den blir jag lika rädd.. men den är bra ifal! Sen gick han hem.. och jag saknar honom redan ;/ menmen, somnade vid 4 tiden så jag har inte sovit så mycket inatt.

Idag ska nog inte göra något speciellt.  Plugga lite , BADA , städa och sen kanske träffa kasper om han har tid..<3 Och jag ska gå ut på en låååång promenad! behöver rensa tankarna lite känns det som. love it.
Men jag ska ifal träna nu! vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: ronja

gumman finns för dig alltid.

älskar dig mest av allt,

PUSS

2010-02-07 @ 13:23:06
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0