tisdag

Hej bloggen! Har precis varit ute på en långpromenad med musik som sällskap haha. love it! Fast det blev ganska kallt för jag hade mina convers så jaa.. Mamma kommer snart hem med balsam till mig så ska jag duscha i uber varmt vatten hur länge som helst haha. Mina tår är seriöst sten frösna! hehe, menmen ifal. Idag är det ju tisdag och det innbar att alla 9or skulle ha nationella prov i svenska.. för min del gick det väll ganska bra hoppas jag. Ser verkligen inte fram emot på torsdag.. då ska vi sitta i 3 timmar och skriva ;O fyfan haha. Men sen rullade dagen på som vanligt och vi slutade kl 2. love it. Sen kom jag hem runt halv 3 tiden och åt lite och sen ut på långpromenaden! sen har jag inte kommit längre haha.

Ni vet ju att det är min & kasper 9 månaders dag idag, aaw. vi ska såklart träffas när han har tränat klart och jag har fixat mig färdigt. Kommer bli hur mysigt som helst! sen alla <3 dag på söndag också, ännu mer aaw. haha, undrar bara vad jag ska köpa ;O höhö. vi får se! Men nu kom mamma hem med balsam så vi hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0