update!

hej igen! Kom hem från stan vid 4 tiden typ, Emina va så gullig so följde med mig hehe. Det är inte alla som står ut med mig när jag ska köpa presenter.. får typ beslutångerst varje gång hah & idag va såklart inget undandag när jag skulle hitta något till kasper.. men jag hittade det till sist så jag får hoppas att han blir gla! haha, aja sen gick vi runt i massa olika affärer och köpte lite godis. Vi träffade även Sandra, så vi 3 tog bussen hem och sen stannade ju bussjävlen inte där den brukar så jag och sandra fick gå en bit i detta skitväder haha. Menmen, sen jag kom hem har jag inte gjort så mmycket, ätit middag med mamma och pappa bara.

Ikväll så är det ju melodiiifestivalen!woohooo! och sen en film som verkar ganska bra. Så det blir väll en ganska lugnt kväll ikväll haha, eller inte om ronja älskling kommer hit som hon förhoppningsvis kommer att göra! <3
Men jag ska hursomhelst bada nu, vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0