updaterar mer imorgon

God kväll bloggen! Det blev inget m ronja ikväll eftersom hon sa upp så tidigt imorgon ;/ så jag har haft en av dom tråkigaste lördagskvällarna på lääänge.. ush, saknar kasper också.. Aja, melodifestivalen va väll sådär tycker jag, den ända bra va MANBOY! Underbart att jag ska få se honom live i globen! ;) menmen, jag ska ifal se på film innan jag somnar. Imorgon är det alla <3 dag! aaw i love it! Kasperoch jag kommer såklart fira dagen tillsammans imorogn, det kommer bli hur mysigt som helst! Har köpt 3 saker till honom också , så romantisk jag är haha! vi hörs imorgon mina små pussgurkor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt ? :)

2010-02-14 @ 11:56:32
Postat av: J

JAG SKA OCKSÅ SE HONOM LIVE!!!!!!!!!!!! :D

2010-02-14 @ 11:59:41
URL: http://jjohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0