Världens bästa alla ♥ dag!

Hellooo bloggen, aaw gud va jag är gla haha! Kasper och jag hade det hur mysigt som helst idag på alla hjätans dag verkligen. Han kom hit och då lagade vi lite mat och åt middag <3 fick en ask med choklad och en jätte fin röd ros av honom, så himla gulligt verkligen! Han fick två par björnborg kallsonger av mig hehe, kom verkligen inte på vad jag skulle kunna ge honom så det fick bli de! Sen när vi hade ätit kollade vi på film och tog det lungt, jag hade gjort varsin semla med massa grädde som vi åt också. Snacka om att jag får träna imogon haha, men det är de värt. Vi kollade på film och sen gick han hem nu för en timme sen typ. Jag saknar hoonom redan..<3 Tur att vi ses imorgon igen ;) Det är ett stort plus med att ha en pojkvän som går på samma skola som en själv, man ses VARJE dag i skolan och sen är man ju på helgerna också. aaw love it.

Imorgon ska jag och några fler tjejer från min klass spela fotboll med klass 91 hehe.. alltså kaspers klass, dom behövde lite tjejer så vi fick ställa upp! Så jag ska sova nu, vi hörs imorgon då lovar jag er massa inlägg och bild osv. puss och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0