Vi lever!

God morgon bloggen & alla bloggläsare, hoppas ni har sovit gott för det har vi. Igår kväll åt vi middag sen kollade vi på film och tjockade oss m godis hhehe. Sen fixade vi ansiktsmask och ronja noppade mina ögonbryn haah. Sen somnade vi nångång vid 1 tiden och har sovit till 9. Love it! Ronja sitter just nu och sminkar sig vid mitt sminkbord och jag sitter i sängen. Jag älskar min bästavän! <3
Hon ska hem vid 12 tiden och då ska jag städa och duscha, sen träffa kasper älskling. Har inte träffat honom på 4 dagar om man inte räknar den lilla minuten vi sa hej till varandra i skolan igår men ah. Så det blir jätte kul!

Men nu ska vi kila från datan, puss! <3

Snacka om att bjuda på sig själva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0