22:30

Heej bloggen! Nu sitter jag i sängen och har just tatt bort sminket och sådär, känns väldigt konstigt att göra sånt så här tidigt ;O ush fyfan imorgon är det skola.. Men härligt att det är en dag sen helg igen! love it, + att fredagar är ganska okej dag när det gäller schemat! Och igentligen är det inte sååå hemskt om man tänker efter, för det är ju kul att få träffa alla vännerna igen.

Efter skolan så ska jag gå på stan med ronja älskling! Hon ska leta present och jag måste köpa puder och sen hittar jag väll nått mer. Såå det blir kul, sen på kvällen har jag ingen aning om vvad jag ska göra.. kommer säkert upp nånting! skriver snart, måste bara fixa lite på rummet!


Jag & kusin på julafton, I MISS U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0