ÄNTLIGEN FREDAG!

God morgon bloggen! Hoppas ni har sovit gott, för det har jag! Börjar om typ 1 timme och 10 minuter, love it! Så jag har västa lång tid på mig att fixa mig.

Idag ska jag ju först till skolan och sen in till stan, min mamma är så söt så hon skjutsar in mig, för jag hatar att åka buss ;S Ska få med mig massa saker hem har jag redan bestämt mig för. LOVE IT! Sen runt halv 5 kanske måste jag hem tror jag och fixa mig. sen träffa kasper älskling. Vill att dom här timmarna i skolan ska gå så fort som möjligt.. är så himmlaa trött på skolan just nu alltså! Helt sjukt. Men aja, nu ska jag fixa mig! skriver när jag är hemma från staden, pusspuss!

jag diggar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0