ÄNTLIGEN HELG!

hej bloggen min & alla söta bloggläsare! Vad gör ni?
Jag själv sitter i min säng och övar på ' I don't belive you' som jag ska spela in nu nån dag i helgen tror jag! äälskar verkligen låten gash. Aja, idag har jag varit i skolan. Vi fick skjuts dit och hem hehe , super härligt! Vi sökte gymnasie saken idag.. ush va hemskt! Jag tog; sam musik som förstahansval och sen barn&ffritid som andra och sen handel som sistahansval. Känns ändån ganska bra faktiskt. så innan den 15 feb måste jag skickat iväg de.. känns lite läskigt ändån hehe, menmen!

Ikväll så blir ska jag träffa kasper älskling! love it<3 Men nu ska jag inte sitta här mer, ska noppa ögonbrynen och lite sådär! skriver sen!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0