blir aldrig nöjd?!

Hej igen bloggen! Ni som läst lite innan idag har säkert märkt att jag har tatt bort inlägg och fram&tillbaka, men jag tyckte dom blev så dåliga haha!

Gör en liten kortsammanfatting om vad jag har gjort ikväll hittils!hmm.. Jag har inte gjort ett skit! haha, nej men jag har ätit lite, va hemma själv så jag fick minsan ta fram mina matlagnings kunskaper och fixa ihop nånting, som blev mackaroner och köttbullar hehe.. men sen gjorde jag mattetalen som pappa gjort till mig. ni kan ju gissa varför..? Men jag fick ifal bara 5 fel på pappa va jätte stolt! love it. Ska till och med få en belöning av daddiii! me like.

Just nu sitter jag uppe på mitt rum och har just städat lite. känns som att det ända jag gör ;S men det är ganska skönt att ha ett städat rum tycker jag! Men nu ska jag fixa naglarna, sist jag fixade dom blev det helt åt helvette ahah. vi hörs snart! PUSSPUSS


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0