CHACHAAA BLOGGEN

hehe driv men ah, hej! nu har jag varit hemma i 2 timmar ungefäär, slutade tidigt idag! love it. i skolan hände väll inte så mycket.. hade bara 5 lektioner faktiskt! so , mentorstid, matte, biologi och sen syslöjd! me like, men gash va tråkigt det är med syslöjd nu alltså. vi håller på med klänningar & vi gör allt de där m mönstererna nu, SJUKT TRÅKIGT ;O aja, längtar tills jag blir klar bara. Menmen, sen kilade jag och emina hem. Så nu har jag slappat lite framför tv'n och inte gjort så mycket annat!

skriver senare! PUSS

blev klar med jehnnys header i förrgår, vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: jehnny

jag älskar den i alla fall :) <3

2010-01-26 @ 20:52:29
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0