Dååligt med inlägg..

hejhej bloggen & förlåt får min kassa uppdattering, men jag har inte haft tid att blogga.. men nu är jag tillbaka som vanligt!
Igår va jag ju med jehnny! Vi fixade oss och tog massa bilder haha, jag skulle ju fixa hennes header, så jag sminkade henne lite extra snyggt och fixade hennes hår. sen lekte jag fotograf haha! As kul, aja , är snart klar med hennes header så då laddar jag upp den här så får ni säga vad ni tycker! Sen efter några timmar var hon tungen att kila iväg på träning ;/ blö.

Men då fixade jag mig lite och mötte kasper älskling! Vi gick hem hit eften en kort promenad i snön, mysmys! VI pluggade lite , haha gud va kul det va! ett iq-befriat par som pratar om molekyler och allt de där, super kul. Fast vi gav upp efter ett tag och kollade på film ett litet tag tills han var tvungen att gå hem. Så jag somnade nångång vid 12 tiden!

IDAG så har jag varit i skolan, jag hatar verkligen onsdagar.. ush! Men dagen rullade på ganska fort och klassen åkte ner till tingsrätten och lyssnade på en sån där sak. Ganska intressant faktiskt! hehe not. Men aja, jag och Emina hade sällskap hem så jag va väll hemma vid halv 4 tiden, OMG jag va helt genomfrysen. Jag hatar verkligen vintern.. det finns absolut inget bra med det tycker jag! , menmen. Jag har ifal just duschat och ska börja plugga och fixa mig lite nu! Skriver sen. pusspuss


Mina & babes ögon , thihi!

haha vi är som vi är helt enkelt!
Vågar inte ladda upp fler bilder haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0