dålig uppdattering or what?!

först.. förlåt alla bloggläsare! har ju inte blogggat nånting nu dom två senaste dagarna ;O Gash.. men det blir det ändring på nu!

Jag firade ju 8 månader m kasper älskling! det va hur mysigt som helst, vi bestämde oss för att inte gå på bio för det inte va nån film vi ville se.. så vi ska göra det när dte kommer ut nån bra! Jag älskar dig gubben! Sen igår så va de ju söndag, ush va jag hatar den dagen helt seriöst.. man gör ingenting vettigt och bara tänker på att skolan börjar dagen efter.. USH! Men aja, städade rummet lite och duschade haha, det va de jag gjorde igår!
idag så har jag varit i skolan, ganska lugn dag!
Härligt, så nu sitter jag här hemma. slutade för en timme sen och har just bakat lite! me like, men nu ska jag fixa kolan som jag gjort ;) skriver sen! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0