Färdig fixad!

Hej bloggen! nu har jag precis fixat färdigt mig , ska på innebandy m Fanny & farre lite senare! Visby ibk ska ju spela, love it! Så innan dess så ska jag fixa lite inför imorgon och naglarna, hann aldrig göra det igår, blö. Kasper skrev nyss att han är bättre nu och vi ska träffas ikväll! OMG vad glad jag är nu! hehe (a) ska få en present av hans syster och som tack ska hon på en skiva av mig där jag sjunger hehe.. sen ska jag betala för några mynt som hon vill ha på habbo eller vad det heter!

Men nu ska jag fixa naglarna! puss



dagens outfit;
Kofta eller vad man ska kalla det; Gina 199 kr
Vitt linne ; HM 79 kr
Svarta byxor; Gina 299 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0