fredag-lördag

hejhej bloggen! förlåt för dåligt med inlägg idag men jag har inte haft tid att blogga! Aja, igår kväll så åkte jag & pappa in till stan för att byta den där hår prudukten som skulle vara värmeskyddande.. men aldrig;S det såg ut som att det brann i håret när man platta håret när man haft i det. det rök som fan haha, aja, men jag fick byta som tur va! Sen åkte vi hem och åt middag hela familjen. Så vid 8 tiden kom kasper älskling! <3 Mami och pappi åkte och kolla på när gustav spela fotboll så det va bara jag och älsklingen hemma! love it. vi kollade ifal på tv och pratade som vi alltid gör. vi gick ut lite också hah, skit kallt men ändån ;) Sen gick vi & la oss vid 12 tiden för vi båda va så trötta..

Vi vaknade runt halv 10 nångång, helt sjukt att den mannen kan vakna så tidigt ;O han brukar liksom sova till halv 3? haha aja, älskar att vakna upp brevid honom! Han gick hem för några timmar sen och sen dess har jag inte gjort nånting! Ska nog bada och fixa mig från topp till tå nu, för ikväll ska hela min klass hem till Lovisa och äta middag tillsammans och kolla på film! det är ju sista terminen tillsammans så det blir kul att göra något tillsammans!


Skriver sen! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0