god morgon bloggen!

sovit gott? Jag har sovit som en sockerpingla! haha, har just tvingat i mig lite fukost ush! Idag så ska jag somsagt vara med Jehnny älskling! Va typ 3 veckor sen jag såg henne sist så det ska bli underbart att få träffa henne igen! hoppas hon blir glad för sin julklapp bara! blir alltid så nervös när jag har köpt nånting till någon, ifal dom inte blir glada haha ;O Menmen! Nu ska jag börja fixa mig & lyssna på lite musik så jag vaknat till ordentligt! skriver sen , pusspuss!


Kommentarer
Postat av: reginaaasandberg.blogg.se

victoria älskling, är det du som designar din blogg, isf om du gör det har du lust att hjälpa mig? (aaa LOVE U AND MISS U

2010-01-03 @ 17:48:40
URL: http://reginaaasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0