Hejhej bloggen!

Tänkte först skriva att läkarbesöket gick bra! det va inget speciellt, bara en koll liksom, så det va inget allvarligt! Sen efter det åkte jag ifal tillbaka till skolan och vi slutade vid halv 4 och då kilade jag och louise hem hit. Vi gjorde varm choklad och åt lite knäckemackor och myste! Det är ju hur kallt som helst ute.. i don't lite it. Men jag & den lilla sockerpärlaan pratade om allt man kan tänka sig haha. Hon har just gått hem ifal, så jag ska plugga lite matte och engelska nu + stor städa mitt rum! Har inget annat för mig hehe. Sen senare ska jag bada och kolla på film, låter underbart! Skriver sen , pusspuss!

Gammal bild men jag har samma kläder haha!
Vit tröja; Bikbok 199 kr
Halsduk; åhlens 199 kr tror jag?
byxor; teamsportia 499 kr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0