hemm från stan!

Hej bloggen! Nu sitter jag hemma i sängen med typ 1000 filtar runt mig, jag fryser så himla mycket ;S Ush. Aja, kom ifal hem från stan för ett litet tag sen. Jag gick mest runt själv haha för Fanny gick iväg till frissan. Fast jag träffade på Regina, Ida och jehnny så jag gick runt lite med dom! <3 sen kom Fanny tillbaka och vi köpte lite saker. laddar upp bild sen! Och vi tog bussen hem.. fyfan va vi båda hatar att åka buss hhaha! Aja, tack för en underbar dag bruden.

Nu måste jag verkligen äta nånting! Har inte ätit sen imorse höhö. ikväll blir det bio med pojkvännen min och sen sova antingen hos honom eller mig. i love my life..! <3 skriver sen, ppuuusss!

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om mina nya vårplagg?

2010-01-22 @ 17:15:59
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: fanny ♥

tack själv snygging! :)♥

2010-01-22 @ 17:49:05
URL: http://fannyydahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0