Hur bra känner ni mig?

jag kommer ge er några frågor som ni ska svara på!

Vilket gillar jag mest av rosa och blått?
Vilket gillar jag mest av Hello kitty och Nasse?
Hur länge har jag & kasper varit tillsammans?
När fyller jag år? 
har jag några syskon?
Vilken linje funderar jag just nu på att gå?
Vart ifrån kommer min mamma/ vart har jag mina släktingar på mammas sida?
Gillar jag mest att dansa eller sjunga?
hur många hål i öronen har jag?

Och sista frågan! vilken film är min favorit film?


svaren får ni när 5 st har gissat ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

rosa

hello kitty

8 månader ;)

sam musik? ( kanske :)

Blekinge

Sjunga!!

2 hål!

( Stavning)

2010-01-15 @ 07:07:57
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: ronja

rosa

hello kitty ofc

8 månader !

hmmm... jag minns inte :o maj? x)

ja en lillebroooor

har inte hört de senaste, sam musik?

bleeekinge där mn pratar roligt

lätt att sjunga

2

hmmm... twiligt ?:)

2010-01-15 @ 16:55:06
Postat av: jehnny

rosa

hello kitty

8 månader :)

i april har jag för mig :)

ja en bror

ja jag tror som alla andra sam musik ;)

blekinge

sjunga förstås :)

3 st

hm jag gissar på twilight :D

2010-01-15 @ 19:46:19
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0