i love it!

Hej bloggen! Just nu är jag inne på mitt rum och fixar mig lite, ska snart vara med kasper så!

Idag har jag varit med bästavän Ronja! Hon kom hit och vi satt inne på mitt rum och pratade om allt mellan himel & jord. Så himla härligt att kunna prata med någon om precis allt! i love you baby<3 vi spelade in ett sånginlägg också, för ni visste väll att Ronja kan sjunga hon också? :) aja, men jag lyssnade på de och man hör iiingenting verkligen ;S? vi får spela in ett nytt nästa gång vi är helt enkelt! Sen åkte hon hem för ett tag sen och jag har väll inte gjort så mycket sen dess.. städat lite typ ahah.

Men nu ska jag sätta fart! Skriver snarrt, puss!


Ja vad ska man säga, vi är som vi är ahah! love u baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha naaw, i love you honey. vi ska böörja va oftare ! :)

haha ajjdå :/ vi får göra om det :)

snygg bild på migg.. sjukt svettiii ! ;)

hahahah men jag älskar dig meeest av allt bästavän (L)

2010-01-31 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0