jag älskar min pojkvän!

Hej bloggen! Lite snålt med inlägg nu dom senaste 24 timmarna hehe, men jag har inte haft tid med att blogga.

Igårkväll runt 7-8 tiden kom kasper hit. vi satt nere vid tv'n med min familj ett tag sen gick vi upp på mitt rum och kollade på film och pratade lite sådär. vi somnade ganska tidigt för vi båda va så trötta haha. Aja, vi vaknade runt 11 tiden så jag lagade mat till oss haha, det blev makaroner och köttbullar.. vad annars liksom? haha. han tyckte ifal att det va gott som tur va! Sen gick han hem ett litet tag nu, vi ska ses vid 7 tiden igen för vi ska se på bio! Kommer bli hur mysigt som helst, men nu ska jag duuscha! Har bara lite mer än 1 timme på mig ;O hur fan ska jag hinna haha.. aja, jag skriver sen! PUSSSS

Jag älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0