Jag är allt duktig jag!

Hejhej bloggen! Gash , nu ligger jag äntligen i sängen och har just kollat på ph! finns det något bättre program? i don't think so! Hade missat lite gamla avsnitt pga kasper hehe, han hatar verkligen ph.. så när jag varit m honom har jag inte fått se på de när det gått på tv. Så ja jag fick kolla på datorn istället!

Ikväll så har jag iallafall hunnit med väldigt mycket! jag har; pluggat matte i 1 hel timme med pappa, kan typ 'omvandling's saken nu! ehhe, sen har jag städat mitt rum, det är så rent det kan bli nu, love it.  Och sen det sista så fixade jag lite med engelska gloserna! så nu är jag ganska trött faktiskt.. är alltid det på måndagar. ush, så jag ska sova nu! puss puss och sov gott!


jag har mina snygga stunder..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härlig bild på dig, haha! :)

2010-01-19 @ 06:22:20
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0