jag hatar måndagar


Hello bloggen! min måndag har varit.. allt mellan himmeeel & jord kan man säga. Vaknade 10 min försten.. lyckat! Asså det låter löjligt men 10 min på MORGONEN är fan sjukt lång tid.. så det blev lite stressigt, men jag hann fixa mig ändån. Så då kom emina och hämtade mig så kilade vi iväg till skolan. Föst hade vi matte labb som vi har varje måndag, helt okej faktiskt! sen hade vi idrott, i love it. Vi skulle igentligen ha kickboxning.. men det blev inte så. menmen, sen hade vi bild, lunch, biologi och sist engelska. Hatar månadagar för vi slutar så himla sent.. halv 4 liksom. det är ju mörkt när man ska hem ;O Aja, när vi skulle hem träffade vi på simon och andre, och dom la snö i nacken på oss. och jag lovar, jag har ALDRIG frysit så mycket i heeela  mitt liv ;O ush. aja, men nu är jag hemma och har ätit lite.

Idag skulle jag egentligen vara med Fanny, men hon skulle plugga så det blev inte så, istället så ska jag vara med kasper lite senare ikväll! me like. jag ska ifal fixa lite nu, skriver sen! PUSSPUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0