jag hatar REA

Hellooo babes! Kom just hem från stan m mamma, eller igentligen gick vi aldrig på stan, utan NEJ NU ÄR JJAG ARG! Kolla, jag är värsta shopping sugen verkligen, så vi åkte till team sportia eller inter sport, för dom har ganska fina peak tjocktröjor osv. Men gash, kan dom aldrig få in nya kläder eller?! allt är ju utplockat efter rean? hehe jag går aldrig på rean så ja. ush blir så arg. Och sen är det vädret, att det aldrig kan sluta snöa! det har varit jul nu, så byebye snön! Man fryser ju som en isbjörn..


hehe oj vilket inägg. Men nu känns det bättre ifal! Aja ni kanske förstod att jag inte hittade nån tjocktröja ;/ blö. Så nu ska jag istället städa rummet, har ännu inte packat upp resväskan sen jag kom hem från blekinge!! haha pinsamt. But it's so me.. nåja, jag skriver sen! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: louise

det är ju meningen att allt ska gå bort efter rean så dom får in nya saker beby, det är drf det inte finns något nu :) <33

2010-01-04 @ 15:30:58
Postat av: Anonym

men om dom har MASSA saker kvar efter mellandags rean kan dom ju slänga de? haha eller ifal få in nytt innan allt de gamla fula är slut ;)

2010-01-04 @ 15:41:22
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0