jag saknar min baby..

Hallå bloggen & alla bloggläsare! Ikväll så har jag ätit middag med mamma & pappa, hehe skönt att gustav inte är hemma (a) nej va taskig jag är! men sen satte jag mig ifal på rummet och städa lite tills harry potter filmen började! har just sett klart på den, haha jag brukar inte vara så förtjust i harry potter, men 4an , som va ikväll är bäst av dom! så nu har jag spenderat 3 timmar av min kväll på att se den. värt. ahaha

Nu ska jag fixa mig , ta bort sminket & ta på mig min underbara pyjamas! Ska nog försöka få tag på kasper om det går haha, jag saknar honom så.. även fast att det va mindre än 24 timmar sen vi sågs haha! <3 Men jag skriver senare, pusspuss!

Imorgon ska jag vara med den här damp-ungen haha
love u




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0