kan inte fatta att jag redan är uppe ;O




God morgon bloggen! Ja fan jag är redan uppe.. pappa väckte mig för att jag skulle äta frukost för typ en halvtimme sen? Asså fattar han inte att vi gick i skolan igår & sen va jag med kasper väldigt länge så jag kanske behöööver sova?! NEJ USH JAG ÄR FÖRBANNAD.. hehe. Men idag så kan jag inte vara arg, för idag så är det en väldigt speciell dag serni! GISSA VAD? 
men Nu ska jag typ , vänta på att dom ska åka här ifrån och sen städa rummet och duscha, eller bada! Skriver sen sötnosar!
                               
                                Hej bild brist! men jag ska börja ha med mig kameran mer & ha fler
                                 bilder från min vardag i bloggen! Startar med det idag! puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

va ärre för speciell dag? :)

2010-01-09 @ 11:02:03
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0