LALLALALLAAA

Tog en liten break från fixandet & pluggandet.. Har hunnit duscha, eller det gjorde jag innan men hehe'' fixa naglarna, noppat ögonbrynen, sminkat mig, fönat/plattat håret och nu ska jag bara klä på mig, sitter i min hello kitty pyjamas hehe.. Ska snart slita mig här ifrån och fixa mig det sista för sen ska jag träffa kasper älskling! Har ingen aning vad vi ska hitta på , typ bestämma vilken dag vi ska se på; snabba cash! Någon av er bloggläsare som har sett den? Aja om ni har de så skriv i kommentar fältet om den är värd att se eller ej. hehe!

Aja , nu ska jag sätta fart. jag skriver snart igen! pusspuss

Jag ääälskar dig kasper!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är bra!

2010-01-21 @ 16:11:46
Postat av: Anonym

min karlsberg ;D yay you go girl!!! MmmHMMMM ;D

2010-01-21 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0