morgondagens planer!

Imorgon är det äääntligen fredag! FYFAN VA HÄRLIGT! förlåt, men gash..den här veckan har varit hur tråkig som helst när det gäller skolan. hur låååååångtråkigt som helst ;S Aja. Imorgon händer ganska mycket faktiskt.
Ska först vara i skolan till 2, sen kila ner till staden och träffa fanny, vi 2 kommer gå runt på stan och shoppaa! love it.


Vi lär gå runt där ett tag och sen ska jag hem och fixa mig, för imorgon kväll ska jag se på bio med min älskade pojkvän! hur mysigt som helst. vi ska se på snabba cash tror jag. för folk säger ju att den är bra så ah.. Sen åker vi hem till antingen han eller mig och sover. Känner på mig att det kommer bli en perfekt dag hehe. Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0