Nu är jag hemma från älsklingen!

Hej bloggen! jag har inte kunnat blogga nånting under det senaste dygnet för jag har varit hos kasper! fixade mig och åkte dit sen sov jag där<3 Pappa va så gullig som hämtade mig (a) Haha jag skrev att jag skulle sova över klockan 6 på MORGONEN till dom? ;O jag har mina smarta stunder...


Aja, jag och kasper har ifal kollat på typ alla saw filmerna, så sjukt vidriga så det finns inte. men bra! Sen har vi sovit, eller han! vi somnde vid 2 kanske, sen vaknade jag runt 10 tiden och han vid jalv 3 tiden, så jag låg där vaken hur länge som helst, men gash va han är söt när han sover! hahha. Sen när han vakna fortsatte vi att kolla på filmer. Det har varit hur mysigt som helst verkligen, jag saknar honom redan ;/ men som tur är kommer han kanske hit sen ikväll!


Men nu ska jag fixa håret hehe, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e sjukt söt! :)

2010-01-06 @ 20:33:28
Postat av: emilia

håller med :)

2010-01-07 @ 11:00:09
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0