nu är jag vaken.. hehe

hej bloggen & GOTT NYTT ÅR! Hoppas er nyårsafton var lika bra som min! jag spenderade min nyår med kasper älskling<3 eller först åt jag med familjen, först förrätt och sen foundue eller vad det heter. MUMS! sen kom kasper & vid 12 gick vi ut och kollade på fyrverkerierna! vi kysstes såklart vid 12 också! ;) HAHA en liten rolig sak va att kasper såg typ en jätte fin raket och då skulle jag också se den, men först va jag tvungen att backa lite.. och bakom mig va all snö som dom hade skottat upp från vägen! haha så jag ramlade baklänges!! Mamma stog brevid just då, och hon trodde jag väll v full eller nånting! hah skit kul. men sen blev de så himla kallt så vi gick väll in vid halv 1 eller nånting. Och då kollade jag & kasper på Avatar, sjukt bra alltså! rekomenderar den till dem som inte har sett den.


Sen somnade vi väll vid halv 5 tror jag, och vaknade för en liten stund sen. Han har just gått hem, fast jag ska träffa honom sen igen! imorgon ska han ju på PLG.. g333333k haha! min broder ska dit också.. så jag ska klara mig i 3 dygn utan min älskling, jag kommer dö haha ;O Men nu ska jag städa lite och sen se på twilight! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0